1 de juny del 2018

PLATJA PLATJA I MÉS PLATJA

Turonianes i turonians!

Aquest cap de setmana passat la majoria dels grups es van posar d'acord per anar a la platja! Tot i que el temps no fos perfecte, tots els grups ens ho vam passar genial! Hi ha res millor que fer les activitats acompanyades de les onades?

Les Cadís vam fer una excursió de cap de setmana a Badalona! Quan vam arribar dissabte al matí, ens vam trobar amb el personatge que hem estat buscant tot el curs, la NIM!! Volíem que ens expliques tot el que li havia passat, però la pobre havia perdut la memòria! Així que vam decidir fer uns quants jocs per veure si recuperava la memòria. Al final resulta que un home l'havia segrestat perquè necessitava la seva ajuda per tornar a la seva època i la seva màquina s'havia espatllat. Vam decidir que juntes el podríem ajudar, així que a la tarda vam visitar el mercat del temps per aconseguir les peces necessàries per muntar una màquina del temps, així que vam fer un seguit de proves per aconseguir-les!
A la nit vam jugar al macarró per aconseguir l'energia necessària per fer funcionar la maquina del temps! Va ser molt divertit!

El matí de diumenge el vam passar tranquil·lament a la platja tot jugant banyant-nos i parlant dels campaments

Les Puigpes i les Puigmals vam anar juntes a la platja de castelldefels! Tot i el vent ens vam banyar una bona estona i vam aprofitar per jugar a pilota, a cartes i amb la sorra. I vam dinar plegades al costat de la platja! Va ser un gran dissabte!

I això no est tot! Les Pedres també vam anar a la platja, i gairebé no sortim de l'aigua en tot el dia!

Ens veiem aquest dissabte dia 2!